• היכרות – הכרת מהות העסק, המוצר או השירות, והפלטפורמות
• מחקר – איסוף מידע אודות מקורות רלוונטיים לכתיבה
• כתיבת תכנים לאתר אינטרנט – בהתאמה לכללים ולצרכים שונים, לרבות כתיבה לקידום במנועי חיפוש
• היכרות – הכרת מהות העסק, המוצר או השירות, והפלטפורמות
• מחקר – איסוף מידע אודות מקורות רלוונטיים לכתיבה
• כתיבת תכנים לקידום אתרים – בהתאמה לכללים ולצרכים שונים, לרבות כתיבה לקידום במנועי חיפוש
• היכרות – הכרת מהות העסק, המוצר או השירות, והפלטפורמות
• מחקר – איסוף מידע אודות מקורות רלוונטיים לכתיבה
• כתיבת תכנים שיווקי – בהתאמה לכללים ולצרכים שונים, לרבות כתיבה לקידום במנועי חיפוש
• היכרות – הכרת מהות העסק, המוצר או השירות, והפלטפורמות
• מחקר – איסוף מידע אודות מקורות רלוונטיים לכתיבה
• כתיבת תכנים לבלוג – בהתאמה לכללים ולצרכים שונים, לרבות כתיבה לקידום במנועי חיפוש
• תסריט שיחה – הכרת העסק והתאמת תסריט שיחה מנצח
• מאגר מידע – קבלת מאגר מידע מהלקוח לביצוע השיחות הטלפוניות
• ביצוע שיחות מכירה טלפוניות בשם העסק
• תסריט שיחה – הכרת העסק והתאמת תסריט שיחה מנצח
• מאגר מידע – קבלת מאגר מידע מהלקוח לביצוע השיחות הטלפוניות
• ביצוע שיחות טלפוניות לתיאום פגישות בשם העסק
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
הכרת העסק – הכרת העסק והבנת מטרת תסריט השיחה
כתיבה והתאמה – כתיבת תסריט השיחה בפועל ושליחה ללקוח למעבר ראשוני
סגירה – קבלת הערות מהלקוח וסגירת תסריט השיחה