טלמיטינג לעסקים

• תסריט שיחה – הכרת העסק והתאמת תסריט שיחה מנצח
• מאגר מידע – קבלת מאגר מידע מהלקוח לביצוע השיחות הטלפוניות
• ביצוע שיחות טלפוניות לתיאום פגישות בשם העסק
מחיר: 100
ש"ח לשעה לפני מע"מ לרכישה
טלמיטינג לעסקים
מוצר איכותי, שירות אדיב, מקצועיות. כל אלה מרכיבים חיוניים בהצלחת העסק שלכם, אין בכך ספק. אבל האם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מבינים שהם יקבלו אצלכם מוצר איכותי, שירות אדיב ומקצועיות? הרי גם המוצר הטוב ביותר זקוק לקהל יעד, לחשיפה ולקשר עם הלקוחות. ארגונים גדולים בדרך כלל מקימים מוקד טלפוני שמעניק שירות ללקוחות פרטיים או עסקיים, בתלות באופי הארגון. עסקים קטנים נתקלים במקרים רבות בחומה בהקשר הזה, שכן הקמת מוקד פנימי היא משימה שדורשת משאבים, זמן והרבה השקעה של אנרגיות בגיוס ובפיתוח צוותים. ישנם פתרונות שונים גם למגבלה הזו, אבל רגע לפני שתצאו לשם חשוב להבין עד כמה טלמרקטינג לעסקים הוא באמת חיוני. אנשי המכירות הם אלה שיוצרים את הקשר עם הלקוחות, מסבירים להם מדוע המוצר שלכם הוא הנכון ביותר עבורם, ומעודדים אותם לבצע את הרכישה שלהם דווקא אצלכם. אם אתם רוצים לדעת האם טלמרקטינג לעסקים הוא נכון עבורכם, ואיך בדיוק אפשר לעשות את זה גם כעסק קטן, אתם מוזמנים לפנות לעוזרים הווירטואליים שלנו בנושא.


למה חשוב להזמין שירות זה מצוות מקצועי?
לאחר שהסכמנו שמכירות הן חלק מהותי ובלתי נפרד מחיי העסק, הגיעה העת לתכנן איך בדיוק לעשות את זה בעסק שלכם. לפני הכל, וכמו בכל תחום אחר בעסק, חשוב לבצע ניתוח צרכים ולהבין מה מטרותיו של הטלמרקטינג העסקי שלכם, איך הוא יקבל את רשימת הלידים שלו וכיצד יתבצעו שיחות המכירה. רק לאחר פירוק המשימה לגורמים הללו אפשר יהיה להתחיל בהרכבת הכוח האנושי שירכיב אותו ויעשה את העבודה. חשוב להבין שטלמרקטינג לעסקים הוא לא נחלתם הבלעדית של הארגונים הגדולים, אלא יכול בהחלט להתאים ולתרום לעסקים קטנים ששואפים להגדיל את נתח השוק שלהם ולפרוץ לשווקים חדשים ולקהלי יעד שטרם הגיעו אליהם. הרכבת הטלמרקטינג העסקי בליווי מקצועי תסייע לכם לעשות את זה בצורה מדויקת, תוך הבנה מלאה של המטרות והיעדים ותכנון מפורט של השלבים שיובילו אתכם לשם. מה שחשוב, בכל דרך שבה תבחרו, זה להבין שמכירות הם לב העסק שלכם, ובלי הצרכנים שלכם, העסק בוודאי לא יצליח לצמוח.


מה השירות כולל?
  • תסריט שיחה – הכרת העסק והתאמת תסריט שיחה מנצח
  • מאגר מידע – קבלת מאגר מידע מהלקוח לביצוע השיחות הטלפוניות
  • ביצוע שיחות טלפוניות לתיאום פגישות בשם העסק