• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים