עיצוב פלייר דו צדדי

• אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג וכד')
• הצגת סקיצות – סבבי תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
• הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים
מחיר: 500
ש"ח לפני מע"מ לרכישה
עיצוב פלייר דו צדדי
מסר שיווקי הוא דבר חשוב. כעסקים, אנחנו רוצים להעביר ללקוחות מידע בנוגע לשירותים ולמוצרים שלנו או לעדכן אותם לגבי הנחות ומבצעים. אלא שמסר שיווקי איננו רק התוכן. טקסט שיווקי ומוכר לא בהכרח יעשה את העבודה, אם המודעה עצמה לא תהיה מושכת, וזוהי בדיוק החשיבות של העיצוב הגרפי. כדי למשוך את קהל היעד אל המודעה ולגרום לה להסתקרן ולהבין מה בדיוק אתם מציעים להם, חשוב להשקיע תכנון ומחשבה במראה המודעה. למשל, תמונה מסקרנת, פונט מיוחד או צבעים שמושכים את העין – כל אלה אלמנטים שישפיעו במידה ניכרת על החשיפה שלכם. כך שאין ספק שעיצוב גרפי הוא במידה רבה צורך בסיסי. המיתוג כולו נשען על לוגו ועל שפה שיווקית מתאימה, כך שכל מסמך ומודעה שתפיצו יזוהו מיד תחת המותג שלכם. כדי לבחון את הדרכים שבהן עיצוב גרפי יכול לסייע בעסק שלכם, אתם מוזמנים להיוועץ בעוזרים הווירטואליים שלנו.


למה חשוב להזמין שירות זה מצוות מקצועי?
לעיתים רבות אפשר לראות באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות ואף בחומרים שיווקיים מודפסים, כי אנשים שמבקשים להימנע מעלות העיצוב הגרפי מנסים לעשות זאת בעצמם. אלא ששימוש בתוכנות חינמיות פשוטות או היכרות בסיסית עם תוכנות מתקדמות כמו פוטושופ הן לא מספקות, ברוב המקרים. עיצוב גרפי כולל בתוכו שימוש במגוון עשיר ורחב של כלים טכניים כמו גם יצירתיות והבנה איך אפשר להטמיע מסר מילולי במודעת פרסום או בלוגו. גורם מקצועי שילווה את העסק יוכל לתכנן שפה עיצובית אחידה שתלווה את ניירות המסמכים, את מודעות הפרסום, את אתר האינטרנט וכן כל פרסום או מוצר שיווקי אחר שיידרש. תכנון השפה העיצובית יתבצע בהתאם לצרכי העסק, לחזון שלו, לקהל היעד ולסוג המוצר או השירות – וכמובן, באישור בעל העסק, שיתווה את הכיוון הכללי עוד בתחילת הדרך.


מה השירות כולל?
  • אפיון צרכים – ניתוח צרכי העסק ברמה העיצובית (מיתוג, פרסום וכיו"ב)
  • הצגת סקיצות – בעקבות הסקיצות יתקיים סבב תיקונים, בהתאם לדרישות הלקוח
  • הכנה להפצה – הן לאחר אישור המיתוג, והן כהכנה לדפוס עבור מודעות, חוברות או עלונים פרסומיים