ניהול יומני פגישות

• אפיון צרכים – אבחון העסק וצרכי מתן המענה
• הנחיות – קבלת ההנחיות למתן המענה
• מתן שירות – ניהול יומני פגישות
מחיר: 90
ש"ח לשעה לפני מע"מ לרכישה
ניהול יומני פגישות
השם הטוב של העסק הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר שיש לו. עסק שהמוניטין שלו נפגע כתוצאה מלקוח שמשתף אחרים בחוויית שירות לא טובה, הוא עסק שעשוי לספוג נזקים בדמות נטישת לקוחות וירידה במכירות. אין כיום עסק שלא מבין את זה, ולכן בעלי עסקים רבים משקיעים באופן ניכר בתחום שירות הלקוחות. השירות לרוב ניתן בכמה כלים מרכזיים, כמו הרשתות החברתיות, אתר האינטרנט ומכשיר הטלפון. עם זאת, ישנו כלי נוסף, נוח ופשוט לשימוש גם עבור העסק וגם עבור הלקוחות – שירות לקוחות באמצעות מייל. כפי שהשם מרמז, שירות לקוחות באמצעות מייל הוא למעשה ערוץ של תקשורת ישירה בין צוות השירות לבין הלקוח באמצעות דואר אלקטרוני. כדי להבין האם שירות זה רלוונטי עבורכם, פנו אל העוזרים הווירטואליים שלנו והתייעצו עמם.


למה חשוב להזמין שירות זה מצוות מקצועי?
שירות לקוחות באמצעות מייל הוא כלי מרכזי בעסקים, מהסיבה הפשוטה שהוא מקל באופן משמעותי את מתן השירות הלקוח. נסו להיזכר כמה זמן המתנה היה לכם בפעם האחרונה שהתקשרתם למוקד השירות של אחת החברות המספקת לכם שירותים. סביר להניח שהיה זה ארוך למדי, שבו יכולתם לעשות דברים אחרים וחשובים יותר. לעומת זאת, אילו הייתה ניתנת לכם האפשרות לקבל שירות לקוחות באמצעות דוא"ל, לא הייתם צריכים לחכות כלל, אלא פשוט לפנות לשירות הלקוחות ולקבל מהם מענה מקצועי ומפורט. זה בדיוק סוג השירות שגם העסק שלכם יכול להציע ללקוחות. היתרון הנוסף הוא שאנשי השירות אשר מתפעלים את הדואר האלקטרוני, יוכלו לפנות למנהלים ולגורמים מקצועיים אחרים כדי לקבל תשובות מלאות ומדויקות לטובת הלקוח, מה שבוודאי יתרום למידת המקצועיות שלכם בעיני הלקוח.אם כן, שירות לקוחות באמצעות מייל יחסוך גם לכם וגם ללקוחות שלכם זמן יקר, ויאפשר לכם לתת ללקוח תשובות ברורות לשאלות. 


מה השירות כולל?
  • אפיון צרכים – אבחון העסק וצרכי מתן המענה
  • הנחיות – קבלת ההנחיות למתן המענה
  • מתן שירות – ניהול יומני פגישות