צרו עימנו קשר:
074-7022342
דף הבית
שירותים
הצוות שלנו
אודות
שאלות ותשובות
יצירת קשר
פיננסים
הנהלת חשבונות
ייעוץ ותכנון מס
רשויות
ראה עוד...
ביטוח, פנסיה וחסכון
ביטוחי כללי
ביטוח חיים ובריאות
פנסיה וחסכון
ראה עוד...
ייעוץ עסקי
האוקיאנוס הכחול
ייעוץ לעסק חדש
ייעוץ משפטי
ראה עוד...
תרגום, עריכה וכתיבה
תרגום טקסטים
תרגום עוקב
תרגום סימולטאני
ראה עוד...
אתרי אינטרנט
בניית אתרים
עיצוב אתרים
ניהול אתרים
ראה עוד...
רשתות חברתיות
פייסבוק
לינקדאין
טוויטר
ראה עוד...
גוגל
גוגל פלוס
קידום אורגני
גוגל אדוורדס
ראה עוד...
שיווק
כתיבה שיווקית
מוקדי טלמרקטינג
עיצוב גרפי
ראה עוד...
אדמיניסטרציה
מיילים ויומנים
וידאו
ניהול תהליכים
ראה עוד...
ניהול דף פייסבוק
• הפנייה לאתר – ביצוע הפניות בעזרת תוכן רלוונטי ולינקים לאתר העסק
• ניהול שוטף - מחקר ויצירת תוכן מגוון ומעניין על בסיס יומי
• Facebook Ads – שימוש בשירות מודעות בתשלום של פייסבוק
מחיר:
600
ש"ח לחודש לפני מע"מ
לרכישה
הקמת דף פייסבוק בסיסי
אחד הכלים השיווקיים המרכזיים שעומדים היום לרשותם של בעלי עסקים, הוא המדיה החברתית, או ליתר דיוק – הפייסבוק. אין ספק שהרשת החברתית הזו היא הפופולארית ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט, עם מיליוני משתמשים פעילים מדי יום. המשמעות המרכזית של פייסבוק עבור בעלי עסקים, היא הגישה הנוחה והמהירה לקהל יעד פוטנציאלי גדול מאוד. למעשה, כמעט כל מי שנכלל בקטגוריית "קהל היעד" מחזיק בחשבון פייסבוק ומפעיל אותו ברמה כזו או אחרת. מכאן שהקמת דף פייסבוק עסקי היא מהלך חיוני עבור כל עסק שמעוניין להגיע ללקוחות חדשים או לשמור על הקשר עם הלקוחות הקיימים. אלא שהקמת דף פייסבוק בסיסי דורשת בכל זאת מחשבה ותכנון, כדי שניתן יהיה להפיק את המיטב מהפלטפורמה הזו ולממש את הפוטנציאל הגלום בה. אם אתם מעוניינים למצוא את הדרך לעשות את זה נכון ולפתוח דף פייסבוק עסקי, אתם מוזמנים לפנות לעוזרים הווירטואליים שלנו, לשאול ולהתייעץ.
למה חשוב להזמין שירות זה מצוות מקצועי?
אנשים רבים, בוודאי כאשר הם מנהלים דף פייסבוק אישי, מאמינים שהם יכולים לנהל גם דף עסקי באותה הקלות. אלא שלדף הפרטי ולדף העסקי כללים שונים. כדי שהדף העסקי שלכם ימשוך לקוחות, יגביר חשיפה ובאופן כללי יניב תוצאות איכותיות, הוא צריך לפנות אל קהל היעד, לספק לו את המידע שהוא מחפש ולגרום לו להבין שאצלכם הוא יקבל את השירות שהוא מחפש. תכנים נכונים ותקשורת טובה עם הלקוחות הם אלה שיהפכו את הדף העסקי שלכם לדף פעיל ואפקטיבי, וכדי להבין איך נכון להעביר את המסרים שלכם, חשוב לבצע עבודת הכנה, לאפיין את קהל היעד ולקבוע תכנית פעולה שכוללת בתוכה קידום אורגני וקידום ממומן גם יחד. גורם מקצועי ומיומן, שמכיר את דרכי הפעולה של פייסבוק, את הטריקים הקטנים ואת העדכונים האחרונים, יוכל לעזור לכם להתמצא טוב יותר במרחב הווירטואלי העצום הזה. שהרי בעידן הפייסבוק לא מספיק להציע מוצר טוב או לבחור טקסט מעניין. צריך לדעת להגיע לקהל היעד, לחשוף אותו למוצר שלכם, ולשמור איתו על קשר רציף גם בהמשך.
מה השירות כולל?
הפנייה לאתר – ביצוע הפניות בעזרת תוכן רלוונטי ולינקים לאתר העסק
ניהול שוטף - מחקר ויצירת תוכן מגוון ומעניין על בסיס יומי
Facebook Ads
– שימוש בשירות מודעות בתשלום של פייסבוק