בניית תסריט שיחה לשיווק טלפוני

הכרת העסק – הכרת העסק והבנת מטרת תסריט השיחה
כתיבה והתאמה – כתיבת תסריט השיחה בפועל ושליחה ללקוח למעבר ראשוני
סגירה – קבלת הערות מהלקוח וסגירת תסריט השיחה
מחיר: 400
ש"ח לפני מע"מ לרכישה
בניית תסריט שיחה לשיווק טלפוני
בעולם מודרני ותחרותי כמו זה שבו אנחנו חיים זה לא פלא שיש עסקים שנסגרים כל שני וחמישי, כי איך אפשר להצליח לעמוד בתחרות הקשה שמקיפה אותנו? זה לא משנה מה אתם רוצים למכור לאנשים, כי מה שחשוב זו השאלה איך אתם עושים את זה. מכירות זה לא עסק לחובבנים אלא למקצוענים, וכדי שהמוכרים שלכם בטלפון יוכלו לנצל את הזמן שלהם בצורה הטובה ביותר, כדאי יהיה להכין אותם כמו שצריך לרגע המכירה. זה אומר לא רק שצריך לדאוג לכך שהם יהיו קשובים וסובלניים לצרכי הלקוח, אלא עליהם גם להשתמש בתסריט שיחה שיווקי מקצועי ומנצח.
איך בונים תסריט שיחה מנצח?
לפני שנבין איך בונים תסריט שיחה שיווקי ומה בדיוק הוא צריך לכלול, כדאי יהיה לחדד את המשמעות שלו. העניין הוא שמי שיאזין למוכרים שלכם בטלפון לא ירצה לשמוע סיפור ארוך ומייגע מידי, כלומר: יש להם דקות ספורות לעניין את מי שעומד מולם ולנסות למכור לו או לשווק לו מוצר, שירות או עסק. לכן חשוב שהם יידעו מראש מה הם עתידים לומר, וכדי לעשות זאת צריך להגדיר לבנות תסריט אשר יכלול מספר אבני דרך מרגע שבירת הקרח עם הלקוח ועד לסגירה. שלבים אלו עונים בין השאר על שאלות כגון: מה רוצים להשיג משיחת השיווק הזאת? איך רוצים שהיא תתנהל? האם בסופו הלקוח צריך לשלם ולקנות מוצר כלשהו? ועוד...
 

למה חשוב להזמין שירות זה מצוות מקצועי?
כדי להכין תסריט של שיחה שיווקי צריך לפנות אל המומחים בתחום, כי צריך הרבה ניסיון בנושא. לא כל אדם שמוכר בחנות שאנשים נכנסים אליה מרוצנם החופשי יוכל גם למכור לאנשים שכלל לא יודעים מה הוא משווק ומוכר ולכן יש להכין מראש את שיחת השיווק. החדשות הטובות הן שיש היום לא מעט אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הזה ושיוכלו לתת לכם שירות, מה שאומר שכל שעליכם לעשות הוא רק למצוא את החברה הטובה ביותר שממנה הייתם רוצים לקבל שירות זה. אפילו אם יהיה עליכם להשקיע לא מעט כסף בתשלום עבור הכנת התסריט לשיחת השיווק זה משתלם כי בסופו של דבר זו השקעה בעסק.
 

מה השירות כולל?
  • הכרת העסק – הכרת העסק והבנת מטרת תסריט השיחה
  • כתיבה והתאמה – כתיבת תסריט השיחה בפועל ושליחה ללקוח למעבר ראשוני
  • סגירה – קבלת הערות מהלקוח וסגירת תסריט השיחה